מסיבת סיום שנה"ל תשע"ט - עשרים שנות מצויינות

מסיבת סוף שנה בסימן "עשרים שנות מצויינות" לנתיבות משה

במגרש הספורט העירוני של קדימה צורן התקיימה בסוף השבוע מסיבת סיום מרגשת ומרשימה, בה ציינו התלמידים ההורים וצוותי ההוראה את סיום שנת העשרים לייסוד בית הספר.

ההורים שהתכנסו סביב שולחנות ערוכים בטוב טעם ודעת, יחד עם התלמידים, בוגרים ואישי ציבור – שמעו בתחילת הערב דברי ברכה מרב היישוב הרב טוביאס  ששיבח את עבודתם המסורה רבת השנים של צוות בית הספר ואת האור והקדושה שבית הספר מקרין על היישוב ועל האזור כולו.

לאחר דברי הברכה של רב היישוב נשא דברים מנכ"ל החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין שהפליג בזיכרונות מימי הקמת בית הספר, ותיאר את חלקו הנכבד של ארגון "לב לאחים" בשנות ההקמה. הרב סורוצקין ציין שבית הספר בקדימה מהווה סמל ודוגמא למצוינות לימודית וערכית בתוך כלל בתי הספר של החינוך העצמאי.

לאחריו דיבר מנכ"ל קרן נתיבות משה הרב צבי בוימל שאף הוא לא חסך מחמאות מבית הספר, מהצוות וההנהלה על השקעתם הרבה בתלמידים ועל הישגיהם המרשימים. הרב בוימל ציין בפני ההורים שבית הספר זוכה למשאבים אדירים הן בעלויות שכירות המבנה והן בהסעת התלמידים – בסכומים חסרי תקדים, וזאת רק הודות לאמון הרב שהמערכת נותנת לבית ספר זה.

ראש המועצה הגב' קרן גרין ציינה שבית הספר מקיים הלכה למעשה איחוד לבבות ביישוב וציינה שהיא רואה בבית הספר חלק בלתי נפרד ממערכת החינוך היישובית ותפעל להקצאת משאבים לרווחת התלמידים.

מנהל בית הספר הרב יוסף קנפלמכר סיכם את מסכת הנאומים בדברים נרגשים בהם הודה מעומק לב להנהלת החינוך העצמאי וקרן נתיבות משה, להנהלת המועצה ולחבריה, לפיקוח, לרב המקומי,  לנציגי הציבור הרב עופר גואטה ומר דורון אריה וכמובן לצוות בית הספר המסור והיקר העושה  לילות כימים להצעדת תלמידים בית הספר כבר עשרים שנה. המנהל שיבח במיוחד את המורה טליה אפריאט שהפיקה ביד אומן את הערב הגדול.

מנהל בית הספר תיאר את הצמיחה של בית הספר הן באיכות והן בכמות כאשר בשנה הבאה יפתחו שוב שתי כתות א' מקבילות תוצאה של ביקוש הולך וגובר להימנות על התלמידים המיוחדים והמושקעים של בית הספר.

לאחר הברכות, עלו בזה אחר זה תלמידי כתה ח' לקבל את תעודות הגמר כשפניהם לעבר המשך לימודים תורניים גבוהים כשאיפת בית הספר וההורים.

בתכנית האומנותית עלו כל תלמידי בית הספר והציגו עשרים שנות עשיה בתחומים בהם בית הספר מתפאר – בתחום הלימודי, החברתי, שתופי פעולה עם הורים, קליטת עליה ועוד.

התכנית לוותה בסרטוני תדמית מיוחדים שהוכנו עבור ערב זה – חלקם הוקרנו בטכנולוגיית תלת מימד – והמחישו את העשיה הברוכה המתרחשת בין כתלי בית הספר התורני בקדימה.

ההורים יצאו מוקסמים מעוד ערב עוצמתי, מרגש ומושקע תוך הרעפת שבחים על צוות בית הספר וההנהלה.

 

 

גלריית תמונות

ידיעות נוספות

שירת המונים קולולם - להתפלל

11 באוקטובר 2023

שירת המונים אבות ובנים של משפחת "נתיבות משה" קדימה – להתפלל. בסיום מבצע "נועם שיח" התכנסנו 500 תלמידי בית הספר נתיבות משה של החינוך העצמאי בקדימה יחד עם האבות באולם